Česta pitanja

Što nudi portal Moj GEN-I?

Moj GEN-I je portal putem kojeg korisnici usluge Jeftine struje mogu upravljati svojim ugovornim odnosom. Na portalu Moj GEN-I možete jednostavno:

  • pregledavati izdane račune i primljene uplate,
  • pogledati sve izdane račune i u PDF obliku,pristupiti aktualnim obavijestima,
  • poslati zahtjev za promjenu osnovnih podataka o jednom mjernom mjestu ili više njih.

Portalu možete pristupiti pomoću kartice Moj GEN-I na internetskoj stranici GEN-I Hrvatska ili neposredno putem internetske adrese moj.gen-i.hr.

Je li za upotrebu portala potrebna registracija?

Da. Za upotrebu portala Moj GEN-I potrebna je prethodna registracija koju možete pokrenuti sami.

Za registraciju je potrebno sljedeće:

  • aktivna elektronska adresa koja će istovremeno biti i vaše korisničko ime,
  • lozinka koju odaberete pri registraciji,
  • vaši osnovni podaci (ime i prezime, adresa).

Nakon što ste ispunili sva polja, na odabranu elektronsku adresu primit ćete poruku s potvrdom. Klikom na vezu u elektronskoj poruci dovršit ćete izradu svojeg korisničkog računa. Odmah se možete prijaviti na portal Moj GEN-I i početi je upotrebljavati.

Kako mogu aktivirati svoj korisnički račun?

Prvi korak: na početnoj stranici moj.gen-i.hr kliknite polje Registrirajte se i unesite sve obavezne podatke.

Odabrana elektronska adresa bit će vaše korisničko ime te vam stoga savjetujemo da odaberete elektronsku adresu koju aktivno upotrebljavate. Označite želite li primati naše obavijesti elektronskom poštom. Nakon što ste ispunili obrazac za registraciju, kliknite gumb Registracija. Ako je vaša registracija bila uspješna, primit ćete obavijest o uspješno izrađenom računu.

Drugi korak: na svoju elektronsku adresu (korisničko ime) primit ćete poruku s potvrdom. Klikom na vezu, koja će biti priložena elektronskoj poruci, dovršit ćete izradu svojeg korisničkog računa. Ako na svoju elektronsku adresu ne primite potvrdu u roku od 15 minuta, savjetujemo da upotrijebite funkciju »Zaboravio sam lozinku«. Ponovno ćemo vam poslati elektronsku poštu za potvrdu računa.

Treći korak: nakon što ste primili potvrdu da je vaš korisnički račun uspješno aktiviran, možete se prijaviti na početnoj stranici pomoću odabranog korisničkog imena i lozinke.

Zaboravio sam lozinku za pristup svojem korisničkom računu. Što trebam učiniti?

U obrascu za prijavu na korisnički račun kliknite Zaboravili ste lozinku? i unesite svoju elektronsku adresu (korisničko ime) na koju ćemo poslati novu lozinku. Savjetujemo vam da nakon ponovnog pristupa korisničkom računu promijenite lozinku.

Mogu li promijeniti korisnicko ime i/ili lozinku?

Korisničko ime ne možete promijeniti. Ako želite, lozinku možete promijeniti nakon prijave na korisnički račun.

Unio sam podatke za registraciju korisničkog računa i primio obavijest na svoju elektronsku adresu. Pri potvrdi prijave dobio sam poruku da je prijava bila neuspješna. Što mogu učiniti?

Pomoću kartice Imam pitanje možete navesti svoju elektronsku adresu koju ste unijeli za korisnički račun. Upute ćemo vam poslati na vašu elektronsku adresu u najkraćem mogućem roku.

Kod vas imam više mjernih mjesta. Moram li aktivirati novi korisnicki račun za svako mjerno mjesto?

Ne. Sva mjerna mjesta navedena na vašim ugovorima možete povezati u jedan korisnički račun i pregledavati kao cjelinu.

Mogu li svoje podatke dijeliti s drugim korisnicima?

Da. Portal vam omogućuje da druge korisnike pozovete na uvid u ugovor, pri čemu im kao nositeljima prava dodjeljujete odabrana prava. Na kartici Pregled ugovora, u izborniku Uredi, možete provjeriti tko još osim vas ima pristup ugovoru i koja prava ima pojedinačni korisnik.